close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

מערכת שורשיד אדר ב, תשעט21/03/2019

ככל הנראה כיום ובעתיד הנראה לעין מחירה של השתלת שיער בטורקיה יהיה אטרקטיבי יותר בהשוואה למחיר בישראל

תגיות:
צילום: hair master

השתלת

צילום: hair master
שיער היא פרוצדורה פשוטה, בטוחה ומהירה יחסית שיכולה לשנות חיים ולהגשים חלום עבור גברים ונשים בגילאים שונים. ראשית, השתלת שיער שתבוצע באופן מקצועי ואיכותי תבטיח תוצאה מוצלחת וטבעית שתישאר עם המטופל לכל ימי חייו. מלבד שלוות הנפש של מטופל שעושה משהו עבור עצמו על מנת לטפל בכאבו האסתטי, הוכח כי השתלת שיער מסייעת בהגברת הביטחון העצמי ושיפור תדמיתו של המטופל בעיני עצמו ובעיני אחרים. השתלת שיער כיום מתבררת כהליך שאינו יקר יחסית להליכים רפואיים אסתטיים אחרים, ובכל מקרה מדובר בהשקעה משתלמת. השתלת שיער מחיר
 
התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיער בטורקיה קשורה לפרמטרים שמשפיעים על המחיר הסופי. בראש ובראשונה, המחיר תלוי בקליניקה בה יבוצע הטיפול, ניסיון הרופא, המוניטין שלו והשיטה בה תבוצע ההשתלה. שנית, המחיר יושפע גם מהרכב החבילה (האם יכללו במחיר הטיסה, הלינה וההעברות), גם מועד ההשתלה והאם כלולים בה מרכיבי טיפול מנוספים כגון תכשירים שונים לטיפול תחזוקתי עתידי טיפול PRP (טיפול פלזמה למניעת נשירה וחיזוק השיער הקיים.

מה הקשר בין עלות טיסה לחול לבין השתלת שיער?

כיום ישנן חברות ישראליות שמומחיותן הוא ארגון מלא של השתלת השיער בטורקיה מא׳ ועד ת׳. חשוב לבחור בחברה איכותית ובעלת ניסיון אשר ניתן בקלות למצוא עליה המלצות של לקוחות ישראלים שנעזרו בשירותיה. חברה העוסקת בארגון של כל חבילת ההטיפול בטורקיה תכלול כאמור את כל מרכיבי החבילה הכוללים גם את הטיסה, המלון, ההסעות ובחברות הפרימיום גם נציג ישראלי שילווה את המטופל לטורקיה ויתן לו מענה מהיר, בזמן שהייתו בחו״ל. לאור כל זאת המענה לשאלה כמה עולה חבילת השתלת שיער בטורקיה מושפע ממרכיביה כגון עלות הטיסה לחו״ל, האם מתלווה נציג ישראלי, האם כלול ביטוח ומהו דירוג המלון בו ישהה המטופל. האפשרות של החברות האיכותיות יותר שאינן שולחות את הלקוח לבד לטיפול רפואי במדינה זרה, אלא מספקת ליווי של נציג ישראלי בטורקיה לפני, תוך כדי ואחרי השתלת שיער, מספקת למטופל שגם כך נמצא בהתרגשות ולחץ לקראת ההליך, יותר ביטחון ושקט נפשי או במילים אחרות ״יש אמא ואבא״ ונציג שלוקח אחריות על כל ארגון הנסיעה וחוויתו של המטופל. ליווי מן הסוג הזה כמובן עולה כסף, אך הוא יכול לסייע גם במניעת הרבה עוגמת נפש הקשורים בהבדלים מנטליים ופערי שפה ותקשורת בין המטופל לרופא, הצוות הרפואי, נציג המלון ועוד.

הסוד לחוויה מוצלחת בהשתלת שיער בטורקיה הוא בעצם שילוב של בחירת הקליניקה הטובה והאיכותית לשם קבלת התוצאה הטובה ביותר לאיכות חווית הנסיעה והשירות של החברה המלווה. זאת הסיבה שבנוסף לתחקיר אותו עושה המטופל בנוגע לקליניקה בה הוא יבחר לבצע את הטיפול עליו לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול.




התאמת הטיפול לתקציבו של המטופל
מטופלים פוטנציאליים שמעוניינים לעבור הליך של השתלת שיער ,צריכים לקחת בחשבון שישנם הבדלים בין הפרוצדורות השונות. כך לדוגמא העלות של השתלות שיער בשיטות שונות יישאו תג מחיר שונה. בנוסף בין השתלת שיער לגברים להשתלת שיער לנשים יתכנו הבדלים במחירים הנובעים מהעובדה שבד״כ השתלת שיער לנשים מבוצעת ללא גילוח השיער בכללותו, מה שמצריך עבודה מורכבת יותר והמחיר בהתאם. יש קליניקות המתמחרות את השתלת השיער ע״פ כמויות זקיקים ואז יתכנו הבדלי מחיר בין השתלת שיער למפרצים, לקדמת הקרקפת, לחלק האחורי או לכיסוי ראש שלם. ברוב הקליניקות שפועלות ע״פ סטנדרטים גבוהים כל כניסה להליך השתלת שיער יישא תג מחיר דומה, כך לדוגמה השתלת שיער לגבות או לזקן תעלה למטופל כהשתלת ראש שלם.
גם למדינה בה תבוצע השתלת השיער יש השפעה על המחיר הכולל של החבילה, כך למשלהשתלת שיער ביוון לא תעלה כמו השתלת שיער בטורקיה וזאת בשל עלויות של טיסה, לינה וצוות רפואי. הפתרון מבחינתכם צריך להיות ביצוע תחקיר מקדים והתייעצות עם מטופלים שעברו את ההליך וממליצים ועם אנשי מקצוע.

טווח מחירים משוער
מחיר השתלת שיער בטורקיה בקליניקה בעלת שם הפועלת תחת פיקוח של רופא עתיר ניסיון ובעל מומחיות בתחום ינוע בטווח של כ12-15 אלף ש״ח. כאמור, המחיר תלוי בסוג השיטה שבה משתמשים, בזהות הרופא ובעוד כמה פרמטרים ובהם עלות הטיסה, ההעברה, השהות במלון וכן הלאה. ממוצע המחירים לעיל תקף לגברים ונשים כאחד, אך הוא מושפע גם מ עונתיות אופי ומרכיביו של הטיפול המבוקש .

לסיכום, ככל הנראה כיום ובעתיד הנראה לעין מחירה של השתלת שיער בטורקיה יהיה אטרקטיבי יותר בהשוואה למחיר בישראל אך הדבר אינו פותר אותנו מלבחון כל חבילה לעומק ולהבין מה מקבלים תמורת המחיר שנשלם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה